Schrijven begint met goed luisteren en waarnemen. Met je inleven en de juiste vragen stellen.
Tenzij je genoegen neemt met zomaar een tekst. Onze samenwerking begint dan ook met een gesprek.
Wat wil je teweeg brengen?
Wat wil je bereiken? Wat moet je tekst teweeg brengen en waarom?
Wie wil je aanspreken? Welke tekstvorm en schrijfstijl passen daar het beste bij? Deze en andere vragen komen aan bod.
Voorstel
Na ons gesprek maak ik een voorstel met prijsopgave.
Jij kijkt of ik je goed heb begrepen en of er nog iets moet worden gewijzigd of aangevuld.
Aan de slag
Ga je met het aanbod akkoord?
Zo nee, dan kijken we wat er voor andere mogelijkheden zijn.
Zo ja, dan maken we afspraken over onze samenwerking. En ga ik voor je aan de slag.
Eerst een concept
Je ontvangt altijd eerst een concepttekst. Is de inhoud correct? Mis je nog iets? Herken je je organisatie er in? Na je feedback maak ik de definitieve tekst in orde.
En dan het resultaat!
Een aansprekende tekst, die het karakter van jouw organisatie weerspiegelt en aansluit bij de diverse maatschappij anno nu. Een tekst met een heldere boodschap, afgestemd op jouw doelgroep. Een tekst die jouw doelgroep overtuigt, enthousiasmeert of aanzet tot actie.
Kortom, een tekst die werkt voor jou en je organisatie. Dat is het resultaat waar Zuiver Taal voor staat.
Visuele vormgeving en drukwerk
Voor de visuele vormgeving kan je zelf iemand inschakelen. Maar je kan ook gebruik maken van het netwerk van Zuiver Taal. Ook voor drukwerk kan ik je doorverwijzen.